Wednesday 5 December 2012

HIRAQ Karmila pulaaaaakk.. I like!



Salam kwn2..
hehe niha... nak iklan kan produk Hiraq Karmila plakkk..
Selalu dengar Raja Mazian duk ckp psl produk dia kat IKIM tp blum terbuka hati, tapi baru2 ni rase mcm nak cuba lah.. pagi ni search dptla plak menda nih.. Mmg nk try lah (di samping terus mengamalkan bahan2 lain sebelum ni..)  bukan apa, Raja Mazian tu bila berckp bunyi mcm dia ikhlas sgt nk tlg org jaga kesihatan, bukan semata2 untuk keuntungan..  mungkin itu la sebab produknya Allah bagi kemujaraban tersebut... (wallahuaklam bissawabb!)


Haha besarrr punye akak bagiiii... Apa kata anda semua plak ekk?

Tambahan(edited atas request si mak Nanie Nahar hihi)

Bahan-bahan:
Pati Kurma, Ekstrak Manjakani, Ekstrak Akar Serapat, Ekstrak Kacip Fatimah, Habbatus Sauda, Kulit Kayu Manis, Safron, Minyak Zaitun & Potassium Sorbate
 
Ini yg baru, dulu harga dia dekat rm60, skrg dh murah sket.. :)

5 comments:

  1. kak baby.. nanti kalo dah try.. review la kt sini..hehehe

    ReplyDelete
  2. kak baby, kat mana nak dapat produk ni? Kalau ada gambo lagi bagus...maklumlah org2 mcm kita ni msti nak cuba juga x kira berkesan ke tak kat badan sendiri ;)

    ReplyDelete
  3. Hana: ye t akak test and moni di sini hehe
    Nanie: ha tu akak dh add speseli ats pmintaan mu..
    korang2 akak blum penah ambik akar serapat/ manjakani/ kacip fatimah..
    mudah2an dipermudahkan usaha kita yek..

    "Pn. Noriyah Mohamed & suami, Pekan, Pahang
    TESTIMONI HIRAQ KARMILA KURMA, HIRAQ QHAWWI KURMA & HIRAQ JELI GAMAT
    Pn. Noriyah telah mengambil produk Hiraq Karmila dan Hiraq Jeli Gamat sebanyak 3 botol bersama suami En Mohd Radzi Bin Abd Rahman pula mengambil Hiraq Qhawwi Moca dan Hiraq Jeli Gamat juga sebanyak 3 botol. Kami dapat merasakan perubahan atas kesihatan yang kami semakin baik dan cergas. Kami mempunyai 3 orang anak berumur 9 , 8 dan 5 tahun. Kami amat bersyukur dengan izin Allah s.w.t. kami bakal menimang cahaya mata yang ke empat pada bulan november 2008 nanti. Sekarang saya sedang menjalani rawatan gigi setelah mengalami Ameloblastoma dan menjalani pembedahan membuang tulang pada rahang bawah. Dengan mengambil produk Hiraq bukan sahaja kesihatan bertambah baik malah saya berpeluang mengandung lagi pada usia 43 tahun. Terima kasih HIRAQ. Saya telah memperkenalkan kepada rakan sekerja dan Alhamdullillah dari 5 rakan yang mencuba 3 daripada meraka telah berjaya mengandung. Berkat daripada usaha yang tidah henti-henti dan dengan IzinNya"

    ReplyDelete
  4. Kak Baby, akak try yg mana? Hiraq Karmila dan Hiraq Jeli Gamat sekali ke atau Hiraq Karmila saja? Suami pun kena beli gak ek? Akak dah try test ke?

    ReplyDelete
  5. nk try Hiraq Karmila je.. (ats sbb budget)
    kat blog dh tulis tp blom tejumpe lg, tgh mencari lg ni..
    +- masa yg terhad di luar..
    ha ye, utk hsband bg la Hiraq Qawwi (rm59)..

    ambik karmila ngan gamat pun lg bagus..(testimoni kat ats pun mkn ngan gamat skali..

    ReplyDelete